5 Eylül 2013 Perşembe

LİLA KUTU ALIŞVERİŞİM:)



           MERHABA! 

                 Geçen ay Lila Kutu'dan ilk defa alışveriş yaptım. Ürünler, siparişi verdikten iki gün sonra elime geçti. 
  Gerçekten çok hızlılar. Takip kodu ile ürünün nerede olduğunu da takip edebiliyoruz.


Aldıklarıma gelecek olursam,
 ACNECİNAMİDE TEMİZLEME JELİ VE TONİĞİ
Lila Kutu ise hediye olarak Gabrini top allık, güneşten koruyucu krem örneği gönderdi. Hediyeler için çook teşekkür ederim Lila Kutu'ya.




Sağ yanağımda tek tük çıkan sivilcelerden kurtulmak için bir de bu ürünü denemek istedim. Sivilcelerim ne yazık ki az çıkmalarına rağmen uzun süre geçmeyen izler  bırakıyorlar. Normal cilt temizleme ürünlerinin pek bir hayrını göremeyince bu konu için özel üretilmiş bir ürün aldım. 
Ürünleri almadan öce skin deep sitesinden içeriğini inceledim. Cilt için zararlı bir içerik gözüme çarpmadı.

Temizleme jelini düzenli olarak bir aydır kullanıyorum. Sabah akşam yüzümü yıkıyorum. Jelin yapısını pek sevmedim. sanki yüzüme deterjan sürüyormuşum gibi hissettim. İlginç olan ise, o hisse rağmen çok fazla köpürmemesi. Sanırım benimki sadece hüsnü kuruntu. Cildi temizlemesi gerçekten çok iyi. Geriye ne sebum kalıyor ne de makyaj kalıntısı.
Ürün cildimi biraz kuruttu. Ancak sivilcelere pek fazla bir etki göstermedi. Yine de birkaç tane çıktı. Kim bilir hiç kullanmasam belki daha çok çıkacaktı. Jelin olan sivilceleri geçirmek gibi bir etkisini görmedim. 



Toniği de cildimi jel ile yıkadıktan  sonra kullandım Toniğin içeriği çok yoğun. Sanki sulandırılmış şurup gibi. Ciltte yapışkan bir his bırakıyor. Kokulu ürünler sevmeyenler için kullanması zor bir ürün. Kokusunu sevmedim. 
İki ürünü bitene kadar kullanmaya çalışacağım. Sonuçta verim almak istiyorsam birkaç ay düzenli kullanmak gerekir.

Lila Kutu'nun hediyesi top allığı henüz hiç kullanmadım onun için bir yorum yapamayacağım. ancak içindekileri merak eden olur belki diye bu fotoyu koymak istedim .

Sağlıklı ve mutlu günler dilerim:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder