21 Ağustos 2013 Çarşamba


     MİSSHA FRESH ALOE MASK

       Herkese selamlar! 
  
       Son zamanlarda  ülkemizde Kore dizilerindeki güzel kadınların bebek gibi ciltlerine özenen büyük bir kitle var. (ben de onlardan biriyim:)) E dolayısıyla ne yerler ne içerler ne kullanırlar büyük ilgi konusu. 
   Türkiye'de satışı olan tek Kore kozmetik markası Missha ile tanışmaya karar verdim ve birkaç ürün sipariş ettim. İşte onlardan birisi de Fresh Aloe Mask. 




   Ürünün içerisinde aloe veradan ziyade her şey var sanırım. İçerikte çok fazla kimyasal olması beni biraz tedirgin etti ve skin deep sitesinden içeriği araştırdım, rahatsız edici bir şeyle karşılaşmadım. 
    
    


    Maskeyi cam kutuya koymuşlar ve tasarımı da çok hoş. 



    Maskenin jel kıvamında bir yapısı ve şekerimsi bir kokusu var. Tüm cilt tiplerine uygun.  Maskeyi pek düzenli olmasa da haftada bir kullanmaya çalıştım. Ancak  cildimde kayda değer bir etki yarattığını söyleyemem. Tekrar alacağımı sanmıyorum. 

    Son zamanlarda reyonlarda sıkça aloe veralı ürünler görüyorum. Aloe vera meğer ne faydalı bir bitkiymiş. Batı ülkelerinde sonsuz yaşam iksiri olarak biliniyor. Hatta Kleopatra güzelliğini bu bitkiye borçluymuş. Yabancı siteleri biraz karıştırınca aloe veralı bir sürü maske tarifi okudum.
  
    Ülkemizin iklimi aloe vera için çok uygun ancak ne yazık ki ülkemizde hak ettiği değer verilmemiş. 

  Ben de çiçekçi çiçekçi gezip sonunda buldum bu bitkiyi. Bitkinin yetiştirilmesi çok kolay. Balkonda güneş gören bir yere koymak ve ara sıra sulamak yeterli. (Çok fazla su sevmiyor ve bitkinin kökleri çok derinde bırakılırsa kökler çürüyebiliyor.)
   
 Cildim ne yazık ki çok hassas ve alerjik bir yapıya sahip. Bu bitki benim için  zor zamanlarımda imdadıma yetişen bir kurtarıcı oldu:)
  Güneşten dolayı kızardığımda, yüzümde sivilce çıktığında cildim peeling sonrası hassaslaştığında kullandım.Hatta bazı geceler yüzümün her yerine sürüp uyuduğum da çok oldu.
  
  
   NASIL KULLANIYORUM? 
  Kullanımı da çok kolay. Bitkinin en olgunlaşmış yaprağından -ne kadar lazımsa- kesiyorum. yaprağı bıçakla yatay bir şekilde kesip içinden çıkan jel kıvamındaki suyu yüzüme sürüyorum. (yapraklardan kesmek için en uygun saatler öğleden sonra çünkü o saatlerde bitkinin suyu yapraklara toplanmış oluyor.) (Daha iyi sonuç almak için ise yumurta kabuklarını atmayıp aloenin toprağına ufalıyorum .Soğan, elma kabuğu, balık kılçığı da toprağına karıştırdığım oluyor.)
  
   Kendi aloe veranı yetiştirmek hem bedava hem de ortaya çıkan sonuç süper. Doğrusunu söylemek gerekirse evde yetiştirdiğim aloeden aldığım sonuç missha'nın maskesinden aldığım sonuçtan kat kat daha iyi. 

   Denemenizi tavsiye ederim:) 
   
   

    









  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder